20120123

Nytt år och nya tag.

Mitt bloggande går i vågor och före jul var det väldigt mycket annat att tänka på. Jag har haft fullt upp på jobbet och sen smet jag och syrran iväg till thailand för tre galna veckor med sol, bad och party. Nu är jag hemma igen och jag avskyr Gävle mer än någonsin. Jag trivs bra på jobbet och är överlycklig för mina kära vänner som är kvar här i gävle. Dansen är också en stoor anledning till att jag fortfarande befinner mig i denna skitstad. Men jävlar vad jag är less nu alltså. Och jag ska vara helt total ärlig och berätta varför, för det är faktiskt något så jätteenkelt som KILLAR. Jag förstår inte hur jag alltid kan falla för fel person? De verkar så bra i början och sen inser man att det inte var så bra som man trodde. Och när jag faller så faller jag hårt. Jag har otroligt svårt för att lita på människor, men samtidigt är jag alldeles för öppen och godtrogen för att inte släppa in folk. Men oftast så räknar jag med att det är något som ska gå snett men jag vill inte tro att det ska bli så. Jag vet inte om det här verkar förvirrande men shit alltså vad jag måste skriva av mig med det här.

Jag blir bara mer och mer inställt på att dra ifrån sverige under en längre tid för att sedan flytta tillbaks och byta stad. Jag har nyligen kommit på en sak som jag verkligen skulle vilja göra och tänker genomföra det. Jag har alltid haft musikdrömmar men har aldrig riktigt vetat vad som passar just mig. Men jag älskar utelivet och att få folk peppade. Så därför har jag bestämt mig för att jag ska åka på en DJ-utbildning 3 veckor i Marbella. Jag kommer åka i slutet av Juli och det känns verkligen helt rätt! Beroende på hur det ser ut på mitt nuvarande jobb så ska jag försöka få möjligheten att stanna kvar ett par veckor till efter och jobba, träffa nya människor och ha jävligt roligt. Jag har så otroligt mycket saker jag vill göra i livet och har nyligen insett att jag måste bara våga. Man kan inte alltid vänta på att någon mer ska vilja och hänga på en. Det här året vill jag kunna vara spontan och göra saker som faller mig in. Så phjuu, lite ute. Måste vara ärlig för mitt egna bästa och tackar alla mina vänner till tusen som finns där för mig när jag behöver dom. Tack och hej för mig så länge.

2 kommentarer:

"Sara" sa...

guuuuuud va kul! jag har alltid velat gå dj-utbildning eller liksom bli dj!! kul för dig gumman <3<3

malinberggren sa...

Ja, jag tror att det är något som kommer vara väldigt roligt att göra! Skulle verligen vara en dröm som går i uppfyllelse. <3