20120919

Onsdag

Snart har en till jobbvecka gått, det betyder en vecka närmare resan! Jag har inte hunnit berätta så mycket om den än men kan dra lite här vad för äventyr jag ska ut på. Den 28 december åker jag till Thailand med 3st. Två av dom har jag aldrig träffat och tjejen som jag "åker" med träffade jag under gymnasiet. I studentkommitén rättare sagt! Vi kommer direkt åka till party ön kho pangang (stavning?) där vi ska fira nyår! Sen stannar vi där i några dagar innan vi ska vidare till kho tao och ta dykarcertifikat! Sen ska vi besöka lite olika ställen runt om i Thailand och sedan vidare på "sverigerutten" som de kallad! Malaysia, Laos, Kambodja, Vietnam bl.a! Jag håller på att längtar ihjäl mig. Det ska bli så skönt att slippa snön men det kommer också bli tufft att vara i från familj och vänner undre så pass lång tid. Men jag känner mig 100% redo att göra denna resa nu :)

Inga kommentarer: