20130310

Nya Zeeland!


Just nu sitter jag på planet mot Singapore där vi har en kort mellanlandning, sedan har vi 10 timmars resa till Auckland. Jag är sjukt taggad på nya Zeeland för tror att det inte kommer vara som något annat land jag har besökt. Vi kommer vara där i en månad och åka runt med kiwi-bussen. I början hade vi tänkt att hyra en husbil eftersom vi är 4 personer men dessvärre så var vi ute väldigt sent så alternativen var svindyra och de flesta hade 21 års gräns på att få köra. Grabbarna ville inte riktigt spendera 4 veckor bakom ratten och därför fick det bli denna buss istället. Jag tror att man är ungefär 15 ungdomar på en buss så det ska bli riktigt olikt att se vilka vi hamnar med!

Nu ska jag försöka få lite sömn eftersom jag knappt har sovit något inåt pga min jäkla hosta.. Jag har provat allt nu känns det som och säkert besökt över 20 olika apotek på denna resa. Kanske får bli en penicillinkur när jag kommer fram till Auckland.

Skriver mer sen när jag har kommit fram!

Kram :)





Inga kommentarer: