20111005

Onsdag

Min andra dag hemma nu och det börjar redan krypa i benen på mig. Hatar verkligen att vara sjuk, och att inte få träna! Blir galen. Jag hade äntligen kommit igång, (tränar nu, zumba, samba och girly). Nästa vecka blir det hårdträning och också komma igång ordentligt på nya jobbet. Jag arbetar som projektassitent på ett IT företag som heter Rock IT. Det här företaget är helt nystartat men vi som arbetar där verkar vara en väldigt bra och driven grupp. I början är det mycket att ringa och göra företagsundersökningar. Men det är mycket att lära sig! Jag är just nu ganska borta gällande IT. Men tack och lov så blir vi utbildade.

Får se om jag eventuellt kan börja jobba igen på fredag eller om jag ska vila upp mig ordentligt tills på måndag. Får se vad min kropp säger imorgon. Imorgon ska jag försöka komma ut på en liten promenad och få frisk luft. Funderar också på att våldgästa Maja en stund s hon kan kramas lite med mig och tycka synd om mig.

Inga kommentarer: