20120124

24/1-2012

Jag blev hemma från jobbet idag också. Har inte sovit någonting inatt så när klockan ringde imorse var jag stendöd. Har vilat några timmar nu på dagen och kikat på lite film. Vill verkligen gå till jobbet imorgon för jag avskyr att ligga hemma och vara sjuk, så himla döötrist! Plus att denna vecka börjar all träning och jag vill verkligen inte missa det. På torsdag och söndag börjar samban och jag är så himla glad att jag ska få börja i avancerade gruppen! Har jobbat mot det sen jag började för tre år sedan och nu ska jag få dansa med tjejerna som har dansat i i ca 10 år eller mer! Men bestämde mig för att även gå kvar i den andra gruppen för att få så mycket träning som möjligt, så blir det ju självklart zumba också. Det är galet roligt och något jag verkligen kan rekommendera att testa. På zen zen där jag tränar så finns det massa olika roliga zumba pass och jag skulle verkligen rekommendera att gå dit för att alla lärarna är grymma! :) nu ska jag återgå till mitt tv-tittande och snart försöka få i mig lite soppa. Hoppas ni e pigga och krya, om ni är det, KUL för er ;)

Inga kommentarer: